ההפקה אומנם התקיימה לפני מספר חודשים אבל את הנעליים של Scoop לא מפסיקים לקנות.
אליסה פייגין מובילה קמפיינים של המותג כבר למעלה מ-4 עונות, ורותם קרביץ, בת ה-7.5 הספיקה כבר להופיע במגזינים רבים, ביניהם: "הורים וילדים", "STORY", שנקר, מיש-מיש ועוד רבים אחרים.
רשת נעלי Scoop מתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה במיוחד לקהל הצעיר ולכל המשפחה. הקולקציה מתחדשת אחת לשבועיים במבחר דגמים אופנתים ובמגוון סגנונות בתחום ההנהלה והאביזרים, כך שתתאים לצרכן הישראלי בכל גיל ולכל אירוע.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה